Verzenden & retourneren
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Vaak is dit tussen de 1 & 3 werkdagen.
Kan ik mijn bestelling of product aanpassen of annuleren?
Zolang jouw bestelling nog niet verwerkt is, is dit zeker mogelijk! Stuur ons een email of een whatsapp bericht en dan doen wij ons best om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren. Hou er rekening mee dat wij niet emails of whatsapp berichten direct lezen en hier dus geen rechten aan ontleend kunnen worden. Wanneer jouw order al ingepakt is, kunnen wij helaas niks meer aanpassen.
Krijg ik een track & trace code?
Ja, je ontvangt altijd een track & trace code zodra je pakket is verzonden, zodat je je bestelling makkelijk kunt volgen en je altijd weet waar je pakket is.
Wat zijn de verzendkosten?
- Voor bestellingen onder de €75,- geldt een verzendtarief van €8,95.
- Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden.
- Voor België gelden er andere tarieven. zie checkout.
Hoe kan ik een product retourneren?
Als je een product wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via info@vita-beauty.nl. Stuur het product vervolgens ongebruikt, onbeschadigd en geseald terug in de originele verpakking naar het onderstaande adres:
Vita Beauty
Kamerlingh Onnesstraat 27A, 1821BP Alkmaar
Wat zijn de retourkosten?
De kosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening. Wij adviseren je om je retourzending aangetekend te versturen om er zeker van te zijn dat je pakket veilig bij ons aankomt. Jij blijft verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het in goede orde ontvangen. Retourneren in de salon is uiteraard gratis. Indien deze optie gewenst is, graag een email sturen om een afspraak te maken hiervoor.
Indien je producten hebt ontvangen via een actie of als je gratis producten hebt gekregen, dien je deze ook samen met je retour te sturen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Na ontvangst en goedkeuring van je retour, ontvang je je terugbetaling binnen 14 werkdagen via de betaalmethode die je tijdens je bestelling hebt gekozen.
Wat als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?
Indien je een beschadigd of foutief product hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@vita-beauty.nl. Zorg ervoor dat het product niet geopend of gebruikt is. Stuur foto's mee met hoe je het aangetroffen hebt. Anders kunnen wij jouw klacht niet in behandeling nemen. Wij zullen dan een passende oplossing bieden, zoals een omruiling of terugbetaling.
Kan ik mijn product ruilen voor iets anders?
Je kunt een product ruilen door het eerst terug te sturen en daarna een nieuwe bestelling te plaatsen. Wil je het product liever in de salon ruilen? Dat kan natuurlijk ook!